Dårlig Afkøling eller defekt varmelæg

Vi har ved alle vores forbrugere installeret en måler med fjern aflæsning og vi modtager daglige aflæsninger fra alle vores forbrugere og forsøger derfor løbende at opfange, hvis der skulle være forbrugere med defekte anlæg eller dårlig afkøling.

Det er dog vigtigt, at du som forbruger, selv er en del af dette og holder øje med dit forbrug og at dit varmeanlæg fungerer optimalt!

Følg dit forbrug og afkøling - læs mere her

Hvad er Afkøling - Læs mere her

Hvad kan du selv gøre? - læs mere her

Du kan tilmelde dig forbrugsoverblik, der gør det nemmere, hurtigere og billigere for os at kontakte dig, hvis vi opdager dårlig afkøling eller større forbrugsændring. Tilmeld dig nemt her

Du skal bruge dit forbrugernummer og Web-kode til at logge på. Disse oplysninger finder du på din seneste årsopgørelse eller budget. Vi udleverer, grundet persondataforordningen, ikke disse oplysninger over telefon.

Hvis du har spørgsmål til dit forbrug eller din afkøling, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte en af vores medarbejdere indenfor vores åbningstider.